Lauantaina 25.4. kylätalolla aloitettiin länsiseinän ikkunoiden kunnostus. Työn alla ovat ikkunaruutujen sekä ikkunoita reunustavien puupaneelien maalaus.
Kevät tarjoili tuttuun tapaan hieman koleaa säätä ja ajoittaisia sadekuuroja, mutta talkooväkeä se ei hidastanut.
Kiitos kaikille mukana olleille!





Kommenttien kirjoittaminen edellyttää että olet kirjautunut.